Svar på tal..

Anonym om Svar på tal..:
vilka gymnasium har du sökt till?

Sv: Jag har faktiskt sökt till Fredrika Bremer med linje sam/media kommunikation precis som en utav mina bästa vänner (Sofie) och inte för att vi ska gå i samma skola/klass utan för att vi vill göra och gillar i princip samma saker. Så det blir alla tiders om det går vägen! Sen som mitt 2:a handsval så har jag valt Thoren Business School som ligger på medborgarplatsen (samma linje där också).

Anonym om Svar på tal..:
kan inte du visa bild på hur ditt hår ser ut nu? :)

Sv: Visst kan jag göra det men det är helt sanslöst fult just nu. Har för tillfället helraka toppar och väldigt kort hår men eftersom att mitt hår växer ungefär 2-3 cm i månaden så var det väl bara bra att bli av med de schlitna topparna! But here you go..


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var ju jätte fint!

2011-03-01 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0