Update: Helgen

I fredags så firade vi min bästa vän Sofie och Ricky!
Först bjöds det på god middag och sen satte vi på lite musik och efter en stund så kom Ricky och resten utav grabbarna. Vi sjöng för dom och sen bjöds det på jordgubbstårta. Senare kom det lite mer folk och vi hade det jätte trevligt. Kom inte hem så jätte sent eftersom att jag skulle jobba dagen efter. Det var riktigt hektiskt och jag sprang åt alla håll hela tiden.. Nu ska jag snart gå och lägga mig, idrott som första lektion imorgon. Efter skolan är det direkt hem och plugga sen gymmet med Nino. Good night









Några bilder från i fredags (tagna av Sofie)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är rasmus förlovad med

2011-03-20 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0