Svar på era frågor del 1

Postat av: Jessie
vilka är dina bästa vänner? Du är super fin :)
Sv: Jag har några tjejkompisar som jag anser som mina bästa tjejkompisar. Jag umgås oftast mest med Clara och Sofie eftersom att vi går i samma skola. Men min riktiga bästa vän som jag har känt sedan jag var mycket liten är Rebecca Axlund.
Hon vet precis allt om mig. 



Postat av: En som tycker Clara e snygg
Är din kompis Clara singel? Hon är förjääävla snygg!
Sv: Tjenare Claris! I know it's you! Vad jag vet är du singel men du är väldigt flirtig av dig så snart kanske det händer någonting?
Postat av: Felicia Berglund
är du 95a? :O du ser ut som typ 92 a =)
Sv: Jo jag är 95:a. Får höra det ibland så jag tar det väl som en komplimang.

Postat av: En som tycker Sofie e snygg
Är din kompis Sofie singel? Hon är förjääävla snygg!
Sv: Fan vad roliga ni är tjejer! Jadu Sofie.. Hur går det egentligen?!

Postat av: Anonym
Tycker du att någon i din skola är jobbig eller störande? Du är super fin och har grymt snygg blogg älskar att läsa den! :D
Sv: Har några stycken ja.. Tack så mycket, vad gulligt!

Postat av: Anna
Vad har du i din väska? Hur ser ditt rum ut? Vad har du för garderob? Favorit plagg? Vad använder du för smink? Vore roligt och se bilder på allt, om du kan? Du är väldigt vacker. STOR kram på dig
Sv: Oj jösses vad frågor.. Jag kan eventuellt visa bilder snarast imorgon samt svara på dina frågor angående mitt rum och min väskas innehåll etc. Åh tack så hemskt mycket! 

Postat av: jes
Hur är det mellan dig och nino nu? :) Vart ska du gå gymnasiet?
Vilken linje?
Sv: Det är bra emellan oss, vi är bra vänner osv. Jag ska förhoppningsvis gå i Fredrika Bremer. Jag vill gå sam/media kommunikation (journalist). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0