Black out

Hallå bloggen och läsare!
Blogg.se har krånglat sen igår kväll men nu funkar det igen, äntligen. Denna dag har gått väldigt fort. Slutade runt 15.00 tiden, gjorde en sjukt rolig labb med Sebbe på no:n sista timmen! När jag kom hem satte jag mig med svenskan och gick igenom allt som vi ska ha prov på imorgon.

Efter det la jag mig på altanen med en kaffe och somnade. Vaknade upp av att mamma ropade att maten var färdig. Hon hade gjort bakad potatis med skagenröra, det finns nästan inget godare om jag ska vara ärlig. Det har verkligen känts som sommar idag och det gillas verkligen. Keep it up God! Nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med mamma och titta på "black out".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0