Fullt upp hela dagen

Hej på er allihopa! Hoppas allt är bra med er.
Jag är jätte trött då jag har jobbat hela dagen. Har haft fullt upp hela tiden. Stressat som en galning!

Det hände även en rätt rolig grej idag på jobbet. Det kommer in två halvsnygga killar och sätter sig vid fotöljerna in mot hörnan i butiken. När jag står och plockar undan koppar så känner jag mig sjukt iakttagen och tittar bak, då sitter ena killen och stirrar på mig, han vänder dock bort blicken när jag tittar på honom.

Sen när jag ska gå in och lämna kopparna i disken så har dom gått, och då ska jag gå och plocka undan efter dom och då har han skrivit en lapp till mig med sitt mobilnummer och skrivit "till den snygga blondinen!". Sånt där händer väl bara på film? Det kändes sjukt konstigt och töntigt iallafall, haha!


Kommentarer
Postat av: Nattiizen

Tycker det låter lite halvgulligt/halvromantiskt ;)

2011-05-29 @ 22:33:35
URL: http://nattiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0