Girls fall like dominoes

Godagens små solstrålar!
Hoppas allt är bra med er, själv är det bara bra med mig. Är dock väldigt trött (sliten) och kom hem för en stund sedan från Nino. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen åka till honom igen. Han skulle bjuda på middag, gulle (♥)

Igår var vi som sagt hemma hos fina Felicia och grillade. Det var super mysigt och lite senare tog vi tåget hem till Anton där det skulle vara fest. Vi åkte sedan därifrån runt 01.00 tiden tror jag. Jag höll på att somna på tåget flera gånger så det var tur att jag hade tjejerna med mig.




Nya klänningen jag fick med mig igår


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så himla vacker! En riktig förebild :))))

2011-05-21 @ 17:48:07
Postat av: Anonym

Hej snusfia!

2011-05-21 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0