Guns N' roses

Godeftermiddag mina vänner!
Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bättre, om man jämför med igår. Sitter i soffan och försöker komma någon vart med demografin, men ingenting vill bli ihågkommet. Känns mer eller mindre helt hopplöst just nu och jag ger snart upp.

Under sista lektionen idag hade vi en vikarie och inte vilken som helst, utan han pratade engelska. Han kunde inte prata svenska så det blev en engelsk matte lektion vilket fick mig att börja tänka lite. I och för sig så har jag redan valt gymnasie osv, men hade jag fått göra om mina val kanske jag hade övervägt till att börja i en engelsk skola? Tror att det har vart min grej.




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja, snygg tjej!!!!

2011-05-18 @ 18:39:25
Postat av: Natalie

Vart kommer tröjan ifrån snyggo? :)

2011-05-18 @ 21:56:43
URL: http://nataliels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0