Kalasfirande

Hej på er allesammans! Hoppas allt är bra med er.
Själv mår jag faktiskt helt hyfsat med tanke på gårdagens bravader. Vi var hemma och grillade hos Mimmi igår och mot kvällen började det rulla in lite folk. Det var mucho trevligt. Sen kom Sofies mamma och hämtade oss och jag somnade på en gång när jag kom hem.

Idag ska vi ha kalas här hemma hos oss.
Sofie och Clara kommer snart hit också. Vi ska fira min lillasyster så det kommer lite släktingar hit. Farmor var nyss här och jag fick en förtidig födelsedagspresent utav henne. Ett presentkort på H&M vilket är min favorit butik. Älskar deras klänningar! Nu ska jag hjälpa till lite här hemma innan alla gäster kommer. På återseende.


Bild från igår (Världens bästa Tony hemma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0