Kissemissar

Hej allihopa! Vilken jäkla konstig dag.
Vaknade imorse utav att det snöade utanför mitt fönster och det var inte direkt små flingor heller som tumlade ned. Det har snöat/regnat i princip hela dagen. Ett riktigt skit väder rent ut sagt. Vi hade nationella muntligt i engelska idag också vilket jag gjorde omedvetet (smart tjej) så inte fören efteråt fick jag veta att jag hade gjort nationella.

Efter skolan åkte jag och Malin hem till Ida för att titta på hennes fina kattungar. När vi kom dit hade gullet gräddat pannkakor & jag var verkligen svin hungrig så jag blev jätte glad! Sen blev jag helt kär och satt med hennes kattungar på golvet i mer än två timmar. Hittade två stycken som jag bara ville sno med mig hem i väskan, hehe! Nu ska jag ta en snabbdusch. Latero guys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0