Länge leve längesen

Nu är jag hemma och sitter just nu och tittar
på BB och dricker te. Har världens huvudvärk så sängen känns väldigt lockande just nu. Imorgon har vi nationella i matematik igen, den här gången C - delen. Idag hade vi nationella i svenska, den muntliga delen och jag fick mvg på den.

Anledningen varför uppdateringen har vart rätt gles ikväll är för att jag har vart och tittat på albinoleffes korpen match. Seger åt albinoleffe! Sen följde jag med Nino hem en stund och sedan körde han hem mig. Imorgon är jag barnvakt och det är sista dagen på hela veckan som det ska vara fint väder så imorgon ska jag ligga ute och pressa pressa pressa! Godnatt vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0