Några få timmar kvar

Godkväll bloggen! Om några få timmar så är jag
inte längre 15 år utan istället 16 barre. Fort tiden går egentligen när man väl tänker efter. Har tittat på en massa bilder från när jag gick i 6:an och det är helt sjukt hur mycket man förändras! Kan också erkänna att jag saknar mig långa mörka hår lite grann..

Iallafall så åkte jag direkt hem efter skolan. Satte mig med lite plugg när jag kom hem. Skrev nästan klart mitt textil arbete vilket känns hur skönt som helst. Har också suttit och repeterat hela matteboken eftersom att vi har vårat första nationella imorgon i matematik, på min födelsedag? Min favorit ämne.. Kunde inte fått en bättre present.. Nu ska jag tårka mitt hår och titta klart på BB.
Vi hörs mer imorgon gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0