Nynäshamn

Godkväll allihopa! Detta blir både sista och första
inlägget för ikväll, känner att mitt huvud behöver lite god sömn. Kom hem från Nynäshamn vid 21.00 tiden då vi har vart och firat min kusin Timmy som fyllt 15 år!! Det bjöds både på smörgåstårta och chokladtårta vilket resulterade till en klotrund-tjej (jag själv då) men man lever bara en gång.

Förövrigt så har denna dag rullat på relativt snabbt. Har betat av några kompletteringar i matten idag i skolan så nu är jag klar med det äntligen. Är även klar med alla andra arbeten så det känns slappt, framför allt väldigt väldigt skönt. Men nu är det dags för att krypa ned i sängen så hörs vi mer imorgon efter skolan eller nått. Ska kanske träffa Ninisen efter skolan. Sleep tight.



Min nya byxdress använde jag nu i eftermiddags


Kommentarer
Postat av: Anonym

Misslyckades du med NP i matematik? :o

2011-05-25 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0