Sex is healthy

Godkväll kära kära blogg!
.. Det lät nästan lite som en början på en dagbok? Men detta är väl mer eller mindre som en dagbok fast på nätet istället? Nåja, min dag har iallafall handlat om sex och samlevnad. Från kl 08-10-15.00 har vi pratat om sex osv. Området är stort men det mesta upprepades bara så jag blev bara trött och irriterad.

Efter skolan bagav jag mig till Nino. Var hemma hos honom en stund och vi somnade i drygt 20 minuter och sen kom pappa och hämtade mig. Sen dess har jag bara suttit och pluggat (fastnat framför facebook någon timme) och ätit middag, från grillen. Sitter och skriver en uppsats om kost som ska in imorgon. Bästa att börja rappa på lite.

Imorgon är det fredag igen vilket känns SÅHÄR bra med tanke på denna hektiska vecka. Drar in till stan med Sofie & Clara efter skolan och sen ska vi hem till Felicia och grilla. Vad som händer senare under kvällen återstår att se. Talk to you another time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0