Spakväll med brudarna

Hallå bloggen och mina fina läsare!
Sitter just nu i sängen med Sofie och väntar på att Clara ska komma hit så att vi kan börja våran spakväll. Jag köpte med mig lite frukt när jag skulle hem från Nino & Sofie hade med sig popcorn och salta pinnar när hon kom hit så nu är vi uppbunkrade.

Förresten så fick jag världens finaste rosor utav Nino idag. Dom var SÅ himla fina. Blev helt chockad när han kom fram till mig med rosorna efter att vi hade handlat. Igår sov jag ju hos honom som ni vet och vi åt sushi, vilket var första gången för mig och det var väl ingen hit direkt..

Sedan låg vi och tittade på Wallander hela kvällen. Imorse gjorde vi scones till frukost och jag höll näst intill på att spy efteråt. Blev helt sinnessjukt mätt. Nu måste jag vara lite social med min kära vän Sofie. TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0