Stadsorientering

Äntligen hemma!! Har vart på Söder hela förmiddagen.
Vi har vart på stadsorientering och jag gick med Nathalie, Isak och Sebbe från klassen och fasen vad duktiga vi var. Vi tog alla kontrollerna! Vi har gått runt överallt, medis, hammarby IP, mariatorget osv. Blev ett stopp på donken emellan - väl behövligt.

När vi hade tagit alla kontrollerna så tog jag och Nathalie tuben till t-centralen och gick till gallerian. Vi tittade runt lite och jag köpte en studentpresent till Nino. Sen gick vi till sergels torg och köpte några makaroner som min mamma har tjatat om att få smaka så jag var gullig och köpte med mig några såna till henne eftersom att jag är världens snällaste dotter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0