Stressad

Godeftermiddag solstrålar!
Jag är SÅ himla stressad just nu. Har precis vart och handlat med mamma och pappa & köpt ingredienser till cup cakes - kvällen. Tjejerna kommer hit vid 18.00 och då ska vi käka lite och sedan börja baka. Det ska bli riktigt mysigt. Malin ska ta med sig skräckfilmer också så det blir skräckmaraton dessutom.

Igår kväll åkte jag ju som sagt hem till Nino. Han lagade en jätte god middag till mig. Vi tittade på hockeyn och somnade inte fören väldigt sent. Vaknade dock hyfsat tidigt imorse och ställde mig och diskade från gårdagen inklusive Nino. Sen gjorde vi frukost och satt och pratade lite om allt och inget. Efter frukosten så körde han hem mig. Avrundar här nu, måste städa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0