Sun-day

Hello everybody! Vilket härligt sommar väder vi har.
Jag kom precis in från altanen. Har gjort mig en stor kopp kaffe och inväntar nu släkten som alldeles strax ska komma. Igår var det super trevligt! Vi började kvällen med middag, en kycklingsallad och bål. Sedan satte vi igång med baket. Vi bakade 63 stycken cup cakes. Jag åt kanske 3 stycken.. Riktigt mäktiga blev dom.

Efter bakningen så satte vi på lite skräckfilmer och herregud säger jag bara, jag har aldrig vart sådär rädd i hela mitt liv. Jag brukar aldrig bli rädd annars när jag ser på skräckfilmer då jag tycker att det är kul att bli uppskrämd. Men icke denna gång. Efter en tag kom Rasmus och då gick vi och la oss, vaknade runt 10.00 tiden imorse och gick upp och gjorde en gemensam frukost.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0