Totally in love with him

För en stund sedan begav Malin sig hemåt.
Hon har vart här och grattat mig med familjen och vi har bakat pizza och fikat samt tittat på film. Ytterst trevligt! Jag har fått världens finaste långklänning som jag är helt förälskad i och troligen kommer att avända flitigt i sommar (bild nedan).

 Förövrigt har denna dag vart riktigt bra. Tack till alla underbara människor som har sagt grattis osv, ni är SÅ fina! Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och krypa ned i sängen i min one pieace och titta på tv. På återseende imorgon kära vänner!





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Herregud vilken fin! Du råkar inte ha lust att dela med dig av vart ifrån den kommer? :)

2011-05-06 @ 09:05:26
URL: http://alexndraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helvete vad du är vacker kvinna!!!!

2011-05-06 @ 09:07:07
Postat av: Anonym

Fyyyfan vad fin! Vart är den köpt? :)

2011-05-06 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0