Trion

Jag har precis smällt i mig revbensspjäll och bakpotatis.
Ligger i sängen och missbrukar coca cola och T-pain. Imorgon är det skola igen vilket betyder "tillbaka till verkligheten". Men på torsdag är det inte vilken dag som helst utan då fyller jag år, woho..

Vi har nationella i matematik den dagen också, känns jätte roligt. Kan knappt förklara mig hur glädjen rusar igenom hela kroppen! Juste påtal om ingenting, min balklänning kom idag också och den är jätte fin. Är hur glad som helst över att den passade!



Två bilder från idag, världens bästa tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha fyfaaan vad fräsh jag ser ut!

2011-05-01 @ 22:32:13
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Kan du inte lägga upp ett foto på balklänningen!

2011-05-15 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0