svar på tal..



Anonym om home sweet home:
vart kommer den lila klänningen ifrån? Kram
Sv: Jag vet faktiskt inte. Jag har fått låna den av en tjejkompis. 

Yasse om
Sofia tipsar.. kläder:
vart kommer kavajen med guld ifrån? grymt snygg blogg du har! :P
Sv: Den kommer från H&M's nya höstkollektion. Tack så mycket.

Jannika om Sofia tipsar.. kläder:
åh, vart kommer uggsen och strumbyxorna ifrån ? ;O
Sv: Uggsen vet jag tyvärr inte, men de finns ett par liknande på barnavdelningen på H&M för dem med storlek 35-38 och sen strumpbyxorna kommer från Gina Tricot.

Anonym om
Sofia tipsar.. kläder:
vart kommer den vita blusen ifrån?:)
Sv: Den kommer från Gina Tricot.


Anonym om
Sofia tipsar.. kläder:
du har superfin stil! men vart kommer rosettörhängerna o dom bruna "uggsen" ifrån ? :)
Sv: Tack så jätte mycket sötnos. De hittade jag på http://nellie.com hemsida och de bruna uggsen vet jag som sagt inte.


B...... om
samma knas varje dag:
ja förväntar mig att se dig på ninos fest imorgon ;)
 
Sv: Vem är du? Synd att det inte blev så då.


marie om
I need this..:
vart kommer skinjackan ifrån , jätte bra blogg :D <333333333333333333333

Sv: Den hittade jag också på http://nellie.com sida. Tack det är alltid kul att få höra. 

k om myspys:
vart är tröjan köpt ? :D <3

Sv: Haha jag vet faktiskt inte gumman. Fick den av Sebbe men skulle tippa på att den är från Aik-shoppen eller nått liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0