svar på tal..



Anonym om goodnight sweetheart's:
en fråga bara.. är du verkligen bara 14 för du ser så mycket äldre ut :O och din pojkvän måste va galen i dig så snygg som du e liksom!

Sv: Ja jag är 14 år. Haha jag är nog mer galen i honom! =)

- om lyssna - njut:
åååååååh jag älskar den där låten! vet du vad den heter?<3

Sv: Chris Decay - Hold Tight


Anonym om
galen kväll:
Hur fixade hon håret ?
Sv: Hon fixade det med en vågtång.


Anonym om
godmorgon godmorgon:
brukar du festa ?

Sv: Ja och det gör nog alla tonåringar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg. Fortsätt såhär så blir du snart som de andra stor-bloggarna :)

2009-10-19 @ 08:54:19
Postat av: Anonym

Jag festar inte, får inte av mina föräldrar. Tyvärr, det gör en väldigt, väldigt deprimerad..:(

2009-10-19 @ 13:40:43
Postat av: Anonym

så du dricker också?

2009-10-19 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0