svar på tal..

alexandra om luciacup, vacker vän som lucia:
Losers? Ni får pengar för att några i min klass fixade ett tema i sista minuten, plus att så dåliga kan vi ju inte varit eftersom vi vann? ;)
Sv: Haha ja och enda anledningen till varför ni vann den här luciacupen var för att ni vann alla matcherna i bandyn. Erat luciatåg sög enligt alla så har svårt att tro att ni var speciellt bra. Dessutom så la vi ned luciatåget pågrund av att inte ni 8:or ville vara med så därför så ser jag er som ett pack losers!

Anonym om dag 7 - min bästa vän:
är inte malin en bra vän med?
Sv: Malin är en jätte bra vän och det vet hon om. Hon vet att jag älskar henne jätte mycket och hur högt jag värdesätter henne så jag behöver inte yttra mig om det i min blogg för er.



Love you!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Synd att vi ser dig som desamma, en loser

2010-12-11 @ 10:42:54
URL: http://fernelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att 8a är så omogna att de måste ta detta över internet och inte face to face.

2010-12-11 @ 12:15:16
Postat av: Anonym

hahah

2010-12-11 @ 13:48:32
Postat av: alexandra

Alltid något? Ja, lucia tåget var inte så bra men vi var med iallafall. Jag vet flera i min klass som var med från början, och bara för att vi inte var med alla gånger betyder det inte att man inte ska vara med alls?

Och den som skrev att vi är omogna som tar det över internet, vem var det som började skriva på internet?

2010-12-11 @ 15:28:56
URL: http://alleqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0