Svar på tal

Anonym om Nynäshamn:
Misslyckades du med NP i matematik? :o

Sv: Haha ja det gjorde jag men jag har fortfarande ett starkt G i matematik tydligen. Detta var som vilket prov som helst och dem sätter betyget utifrån vilka grunder du har.

Man skulle ha 22 poäng för att bli godkänd och jag hade 16 poäng. Men som sagt så är jag godkänd iallafall. Sen är jag verkligen värdelös på matte så hade inte förväntat mig att klara det. Vi var runt 19 stycken utav alla nior som inte klarade det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde också det där förra året och vi var typ 20 stycken som inte klarade det. NP i matematik är alltid överdrivet svåra :) Jätte fin blogg, keep it going!

2011-05-25 @ 23:37:01
Postat av: Nattiiz

Jag fick typ 26 eller något tror jag :p Fast jag trodde att jag skulle få IG...

2011-05-26 @ 00:39:50
URL: http://nattiizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

NP är helt överskattat

2011-05-26 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0